MENU
Logo w menu

Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych

Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych wyprodukowany przez firmę PPH AMG dla Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (JRG17 Warszawa).

Wyposażony w nasady umożliwiające podpięcie węży gaśniczych i napełnienie kontenera środkami gaśniczymi po wstawieniu do niego samochodu elektrycznego.

Używany również jako kontener kwatermistrzowski jako mobilny rezerwuar z wodą, do przewozu sprzętu, lub przy transporcie worków z piaskiem.

Dzięki swojej pojemności wynoszącej nadaje się do współpracy z cysternami gaśniczymi.

Specyfikacja (dostępne również wersje wg. życzenia klienta ):

  • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku (rama oraz zaczep hakowy wg normy DIN 30722), podwozie i przód kontenera wykonane z IPN 180
  • rolki kontenera wykonane z tworzywa, odporne na uszkodzenia, o nośności dostosowanej do masy kontenera,
  • wymiary wewnętrzne: długość 7 m, szerokość 2,3 m, wysokość 1,25 m. Wymiary zewnętrzne pozwalające na transport kontenera na nośniku kontenerowym w ruchu ulicznym bez ograniczeń lub wg. życzenia klienta
  • kontener wykonany ze stali. Blacha na dnie o grubości min. 5 mm, ściany min. 3 mm
  • otwierana tylna burta, system zapewniający otwarcie w dwóch pozycjach: uchył – pełnienie funkcji najazdu, oraz funkcja „kipra”. Podnoszenie/opuszczanie tylnej burty za pomocą wciągarki ręcznej zamocowanej na przedniej ścianie kontenera, dostosowanej do wagi burty,
  • kontener wodoszczelny,
  • rozstaw wręg kontenera przystosowany do naporu wody na ściany napełnionego kontenera,
  • uzbrojenie kontenera w nasady pożarnicze (2x 110, 4x 75), wszystkie nasady wyposażone w zawór kulowy oraz pokrywę aluminiową zabezpieczoną przed zgubieniem za pomocą łańcuszka. Nasady 110 zainstalowane możliwie blisko dna kontenera, nasady tłoczne możliwie wysoko. Wylot nasady ssawnej zabezpieczony przed zassaniem dużych elementów (np. wspawany w światło 2x pręt stalowy),
  • uzbrojenie kontenera w rolkę do prowadzenia liny z rantami zapobiegającymi zsunięciu liny,
  • na jednej z burt kontenera drabinka rewizyjna bądź stopnie pozwalające na wejście operatora,
  • w dnie kontenera 8 uszu (po 4 sztuki na stronę) o wytrzymałości na każdy element min. 20 kN,
  • wszystkie powierzchnie kontenera przed lakierowaniem oczyszczone mechanicznie śrutowane, oraz pokryte powłokami: gruntowanie – grubość warstwy min. 40µm, lakierowanie nawierzchniowe – grubość warstwy min. 40µm kolorem czerwieni sygnałowej.
  • elementy krawędziowe oznaczone ostrzegawczą taśmą odblaskową biało-czerwoną.
  • wszystkie elementy ruchome (tulejki) oraz rolki wyposażone w smarowniczki,


W Lęborku powstał kontener do gaszenia aut elektrycznych
kontener przewoźne źródło zaopatrzenia w wodę, kontener do akcji gaśniczychprzewoźny zbiornik na wodę do celów gaśniczychsamodzielny dystrybutor wody i komfortowy „bufor wodny” dla samochodów pożarniczych, kontener do działań gaśniczych, kontener przystosowany do schładzania akumulatorów samochodów o napędzie elektrycznym po zakończonych działaniach gaśniczych, kontener do przewożenia piachu /workowanego lub luzem/ podczas działań przeciwpowodziowych

Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych
Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych
Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych
Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych
Kontener do gaszenia pojazdów elektrycznych

Przejdź do góry strony