fundusze_europejskie
Informacja o wyborze wykonawcy

W ramach przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 3 z dnia 27.04.2017r. ndostawę i montaż:

Kabin malarsko-suszarniczych szt. 2 z pomieszczeniem do przygotowywania farb, kod CPV:42000000-6 zgodnie z zasadą konkurencyjności w celu wyłonienia wykonanie wymienionej inwestycji zrealizowanej w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Zgodnie z kryteriami i metodologią wyboru w dniu 14.06.2017r. dokonano oceny otrzymanych ofert.                Oferta złożona przez Shotblasting sp. z o.o.. zgodnie z przyjętą w zapytaniu ofertowym metodologią została oceniona najwyżej - łącznie przyznana ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny: 100,00 pkt. Oferent spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu w zakresie dotyczące posiadanego doświadczenia i gotowości do realizacji przedsięwzięcia.

W związku z powyższym wyłoniony Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy.

 

Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu.  

Lębork dn. 27.04.2017 r.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „AMG” sp. z o.o.

ul. Słupska 18; 84-300 LĘBORK

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3

 

PPH ,,AMG” Sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na dostawę i montaż:

Kabin malarsko-suszarniczych szt. 2 z pomieszczeniem do przygotowywania farb

kod CPV:42000000-6

 

Zakup wyżej wymienionej maszyny zostanie zrealizowany w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach ,,Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”.

 

I.                    Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Kabina malarsko-suszarnicza szt.2 z pomieszczeniem do przygotowywania farb,:

1.       Wymiary wewnętrzne każdej z kabin: 12000x6000x5000mm (długość x szerokość x wysokość) - powierzchnia 72m2

2.       Kabiny wykonane zgodnie z normą PN-EN 13355

3.       Możliwość malowania i suszenia wyrobów w 1 kabinie

4.       Ogrzewanie kabin: gaz ziemny, palnik bezpośredni lub pośredni

5.       Możliwość osiągnięcia w krótkim czasie temperatury suszenia 50oC

6.       Δt - min. 30oC

7.       Poziom emitowanego hałasu <80dBA

8.       Nawiew górny - sufitowy

9.       Odciąg pyłów ścienny boczny

10.   Plenum nawiewne i odciągowe umieszczone na dachu kabiny

11.   Szafa sterownicza (panel sterowania wspólny dla obu kabin oraz pomieszczenia do przygotowywania farb).

12.   Ściany wykonane z płyt warstwowych typu "sandwich" o minimalnej grubości oczekiwanej przez Zamawiającego 40mm. Ściany kabin w kolorze białym, zabezpieczone substancją z której łatwo usuwa się lakiery alkidowe.

13.   Drzwi serwisowe - min. 2 szt. do każdej kabiny

14.   Drzwi główne na wejściu i wyjściu 4-skrzydłowe, całkowity wymiar otworów wejścia i wyjścia nie mniejszy niż 4500x4500mm

15.   Oświetlenie kabiny: świetlówki w lampach, min. 2 rzędy u góry i 2 rzędy na dole kabiny. Możliwość inspekcji i wymiany lamp z wnętrza kabiny.

16.   Jednostka wyciągowa spełniająca wymagania bezpieczeństwa ATEX

17.   Poziom hałasu poniżej 80dBA

18.   Wszystkie urządzenia i instalacje dostarczone z systemem bezpieczeństwa, z odpowiednimi certyfikatami zgodnie ze standardem CE oraz deklaracjami zgodności.

19.   Pomieszczenie do przygotowywania farb o wym. min. 6000x2000x2500mm (długość x szerokość x wysokość) umieszczone pomiędzy kabinami malarskimi. Wejście do pomieszczenia zarówno z zewnątrz jak i bezpośrednio z kabin.

20.   Pomieszczenie do przygotowywania farb wentylowane, certyfikat ATEX, oświetlenie ATEX, zgodne z polskimi normami.

21.   Kabiny wyposażone w system wentylacji i recyrkulacji powietrza, oraz w rekuperator/y, efektywność min. 40%

22.   Każda kabina wyposażona w podesty/wózki/kosze umożliwiające malowanie konstrukcji, których wysokość wynosi max. 3 m.

23.   Każda kabina wyposażona w 2 wciągarki o nośności min. 3000 kg każda, wciąganie elektryczne, alternatywnie hydrauliczne lub pneumatyczne, przesuwanie przód / tył na odległość min. 2 metrów ręczne. Wciągarki dostarczone z wszystkimi wymaganymi certyfikatami dopuszczającymi używanie ich w kabinach (w zależności od zaoferowanego systemu wciągania).

24.   Deklaracja zgodności CE, wykonanie zgodnie z dyrektywą 2006/42/CE.

25.   Całość urządzenia wykonana zgodnie z wymogami ATEX.

26.   Instrukcja obsługi, DTR, szkolenie z obsługi, zasad wymiany części zamiennych i serwisowania urządzenia w siedzibie Zamawiającego - wliczone w cenę - dla min. 3 operatorów Zamawiającego przez min. 5 dni roboczych z obsługi urządzenia w języku polskim; w terminie po podpisaniu protokołu odbioru a przed płatnością końcową.

27.   Minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego: 24m-ce od daty podpisania protokołu odbioru.

28.   System oczyszczania zużytego powietrza z LZO. Karty technologiczne używanych farb w załącznikach nr 2-1 do 2-4. Ilości farb: farba podkładowa: ok. 91 ton/rok, farba nawierzchniowa: ok. 31 ton / rok, rozpuszczalnik alkidowy: 16300 l/rok

29.   Oferent zobowiązany jest do podania następujących informacji:

- wymiary otworu drzwiowego - nie mniejsze niż 4500x4500mm
- całkowite wymiary zewnętrzne urządzenia - minimalne gabaryty
- zapotrzebowanie na:
                 a) sprężone powietrze - jak najmniejsze zużycie
                 b) energię elektryczną - jak najmniejsze zużycie

   c) gaz ziemny - jak najmniejsze zużycie
   d) inne czynniki, jeżeli są konieczne do funkcjonowania urządzenia:
- zasilanie 400V / 230V
- ciśnienie dostarczonego powietrza: max. 6 bar.
- prędkość przesuwu pionowego systemu transportu

- proszę opisać system wyprowadzania i oczyszczania zużytego powietrza: ilość i rodzaj zastosowanych filtrów, czy zastosowano filtr absolutny oraz system oczyszczania zużytego powietrza z LZO.
- proszę opisać terminy i warunki serwisu (maksymalny czas reakcji serwisowej 24h )
- proszę opisać terminy i warunki gwarancji (jednak nie krótsze niż 24 m-ce od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego)

- proszę opisać sposób i warunki dostawy: DDU plac budowy AMG, Lębork Mosty ul. Wileńska;
- proszę dołączyć rysunek z uwzględnieniem zwymiarowanych fundamentów pod urządzeniem, jeżeli są konieczne,

- dodatkowo Oferent jest proszony o podanie informacji na temat:

·         efektywności systemu filtracji - zawartość pyłów emitowanych do środowiska w g/m3;

·         efektywność systemu filtracji - zawartość LZO emitowanych do środowiska w g/m3;

·         energooszczędność - zużycie energii elektrycznej - suma energii elektrycznej zużywanej podczas 1 godziny pracy ciągłej jego urządzenia w kW/1h.

 

 

 

 

Zasady płatności:

- Cena podana przez oferenta musi zawierać dostawę i montaż komina/ów wyrzutowych zużytego powietrza.

- Cena podana przez oferenta musi zawierać dostawę oraz montaż urządzenia po dostawie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przy współudziale maksymalnie 2 pracowników zamawiającego oraz jego urządzeń dźwigowych, służących do montażu.

- Warunki płatności:
a. Po podpisaniu umowy: 10% wartości zamówienia w terminie nie krótszym niż 30 dni od podpisania umowy.
b. Po odbiorze technicznym i uruchomieniu urządzenia w zakładzie producenta: 30% wartości zamówienia w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia odbioru technicznego i uruchomieniu urządzenia w zakładzie producenta.
c. Po dostawie do siedziby Zamawiającego: 30% wartości zamówienia w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia dostawy potwierdzonego Protokołem Odbioru.
d. Po uruchomieniu urządzenia w siedzibie Zamawiającego i przeprowadzeniu szkolenia przez Wykonawcę: 30% wartości zamówienia od dnia zakończenia szkolenia potwierdzonego zaświadczeniem wydanym przez Wykonawcę.

 

II. Opis sposobu przygotowania oferty

 

2.1 Oferta musi zostać przedstawiona zgodnie z wymogami określonymi w pkt.1.

2.2 Ofertę należy sporządzić na piśmie w języku polskim.

2.3 Cena oferowana netto i brutto przedstawiona przez Oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W ofercie należy wyodrębnić koszty szkolenia, który nie będzie podlegał dofinansowaniu ze strony Funduszy Europejskich i zostanie pokryty w całości przez Zamawiającego.

2.4 Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto wyrażoną w PLN lub EUR. Kurs przeliczenia na PLN w przypadku waluty EUR następuje po średnim kursie z dnia poprzedzającego wybór ofert (wg. NBP). Nie dopuszcza się składania ofert w innych walutach, niż wymienione powyżej.

2.5 Oferta oraz składane łącznie z nią oświadczenie Oferenta wg załącznika nr 1, potwierdzające:

a. posiadanie przez Oferenta wiedzy i doświadczenia w zakresie produkcji, dostawy, montażu i szkolenia wdrożeniowego z zakresu kabin malarsko-suszarniczych służących do malowania i suszenia konstrukcji stalowych, udokumentowane min. 3 listami referencyjnymi z umów zrealizowanych nie później niż w ciągu ostatnich 3 lat;

b. oświadczenia opisujące sytuację ekonomiczną i finansową oferenta: oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS oraz niezaleganiu z odprowadzaniem podatków;

Oświadczenie musi być podpisane przez osobę/by uprawnioną do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwiać identyfikację tożsamości osoby/osób składającej/cych tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis z podaniem imienia i nazwiska.

2.6 Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.

 

III. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz informacja na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.

 

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów;

 

Kryteria dostępu (bez spełnienia których oferta nie będzie rozpatrywana i zostanie formalnie odrzucona)

Przygotowanie oferty zgodnie z pkt. I i II niniejszego zapytania ofertowego.

 

Kryteria merytoryczne wyboru oferenta

Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryteriów merytorycznych wynosi 100 pkt.

 

A)      Cena oferty 70% - liczba punktów w kryterium cena zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:

Lc = CMIN/Cox100x70%

(gdzie: Lc – liczba punktów za kryterium cena;  CMIN – najniższa cena z ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe; Co – cena netto oferty)

 

B)      Izolacja termiczna kabin: Grubość ścian kabin 20% - liczba punktów w kryterium grubość ścian kabin zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem ( minimalna oczekiwana przez Zamawiającego grubość ścian kabin to 40mm) :

Lg = Go/Gmaxx100x20%

(gdzie: Lg – liczba punktów za kryterium Izolacja termiczna kabin; Go – grubość ścian oferty; Gmax – maksymalna grubość ścian kabin z ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe)

 

C)      Okres gwarancji 10% - liczba punktów w kryterium okres gwarancji zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem (minimalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji to 24m-ce):

Lo = Oo/Omax x100x10%

(gdzie: Lo - liczba punktów za kryterium okres gwarancji; Oo - okres gwarancji oferty; Omax -maksymalny okres gwarancji z ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe)


Wyliczenie oceny ogólnej oferty: końcowa ocena oferty = L+ L+ Lo

Wyniki zostaną matematycznie zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

 

IV. Miejsce i termin składania ofert

 

1.       Oferty można składać: pocztą, kurierem albo osobiście (w godzinach pracy Sekretariatu (I piętro): od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 – 15:30, w piątki w godz. 7:00-13:00) na adres:

PPH,,AMG” sp. z o.o.

ul. Słupska 18

84-300 Lębork

 

Za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie zeskanowanego, podpisanego oryginału na adres office@amg.pl

2.       Termin składania ofert: 30 dni od dnia następującego po ogłoszeniu i upływa dnia29.05.2017r. do godziny12.00. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

3.       Ocena ofert zostanie dokonana przez komisję powołaną przez Zarząd Przedsiębiorstwa.

4.       Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria wskazane w pkt. 3 i jest udokumentowany protokołem wyboru. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa bez zbędnej zwłoki.

 

 

V. Wybór oferty

 

1.       Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym i upubliczni wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej, w siedzibie Zamawiającego oraz przekaże informacje e-mailem do wszystkich uczestników postępowania.

2.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy:

- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,

- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą mającą lub mogącą mieć istotny wpływ na wynik postępowania o udzielenie Zamówienia,

- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

 

VI. Wykluczenia

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych.

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

VII. Informacje dodatkowe

 

a.       W przypadku, gdy minimum dwóch Oferentów otrzyma jednakową ilość punktów, o ostatecznym wyborze decydować będą aspekty środowiskowe, oceniane tylko dla tych Oferentów, na podstawie informacji podanych w ofercietj.:
-  efektywność systemu filtracji - najmniejsza zawartość pyłów emitowanych do środowiska - określona przez Oferenta w g/m3 wg danych z P. I, pp. 29: Oferent, który wykaże najmniejszą zawartość, może otrzymać 5 punktów dodatkowych
- efektywność systemu filtracji - najmniejsza zawartość LZO emitowanych do środowiska określona przez Oferenta w g/m3 wg danych z P. I, pp. 29: Oferent, który wykaże najmniejszą zawartość, może otrzymać 5 punktów dodatkowych  
 - energooszczędność - zużycie energii elektrycznej - Oferent, który wykaże, iż suma energii elektrycznej zużywanej podczas 1 godziny pracy ciągłej jego urządzenia jest najniższa, może otrzymać 5 punktów dodatkowych.
Łącznie oferenci z tytułu punktów dodatkowych mogą uzyskać maksymalnie 15 pkt. Zostaną one dodane do punktów otrzymanych z tytułu oceny merytorycznej ofert.

b.       W przypadku, gdy wpłynie więcej niż jedna ważna oferta od tego samego Oferenta, Zamawiający uznaje za wiążącą ostatnią złożona ofertę.

c.       Planowany termin wykonania realizacji zamówienia w II-IV kwartał 2018 roku.

d.       O terminie dostawy urządzenia Wykonawca zostanie poinformowany przesłanym przez Zamawiającego harmonogramem dostaw z 30-dniowym wyprzedzeniem.

e.       Oferta musi być ważna min. 30 dni licząc od ostatniego dnia naboru ofert.

f.        W przypadku odstąpienia przez wybranego Wykonawcę od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo wybrać ofertę kolejną zgodnie ze sporządzonym protokołem wyboru.

g.       Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem dotyczącym treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż 3 dni przed końcowym terminem złożenia ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytanie bez zbędnej zwłoki.

h.       W prowadzonym postępowaniu wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferent przekazuje pocztą elektroniczną.

i.        Do składania wyjaśnień w sprawie prowadzonego postępowania upoważniony jest Z-ca Dyrektora ds. marketingu i rozwoju, p. Tomasz Trypler, e-mail: trypler@amg.pl Wszelkie pytania do prowadzonego zamówienia wymagają formy pisemnej.

 

Załącznik nr 2-0
Załącznik nr 2-1
Załącznik nr 2-2
Załącznik nr 2-3
Załącznik nr 2-4


 

Lębork, 23.05.2017 r.

 

Sprostowanie do ogłoszonego zapytania ofertowego nr 3 z dn. 27.04.2017 r.

na dostawę i montaż kabin malarsko-suszarniczych szt. 2 z pomieszczeniem do przygotowywania farb

w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach ,,Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”.

 

W ogłoszonym zapytaniu ofertowym w treści punktu:

III. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz informacja na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.

Obecny zapis:

Kryteria dostępu(bez spełnienia których oferta nie będzie rozpatrywana i zostanie formalnie odrzucona)

Przygotowanie oferty zgodnie z pkt. I i II niniejszego zapytania ofertowego.

Po sprostowaniu punkt ten otrzymuje brzmienie:

Kryteria dostępu(bez spełnienia których oferta nie będzie rozpatrywana i zostanie formalnie odrzucona), weryfikowane na podstawie załącznika nr 1 oraz listów referencyjnych:

a. posiadanie przez Oferenta wiedzy i doświadczenia w zakresie produkcji, dostawy, montażu i szkolenia wdrożeniowego z zakresu kabin malarsko-suszarniczych służących do malowania i suszenia konstrukcji stalowych, udokumentowane min. 3 listami referencyjnymi z umów zrealizowanych nie później niż w ciągu ostatnich 3 lat;

b. oświadczenia opisujące sytuację ekonomiczną i finansową oferenta: oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS oraz niezaleganiu z odprowadzaniem podatków.

Pozostałe punkty zapytania ofertowego nr 3 z dn. 27.04.2017 r. pozostają bez zmian.



* Własność intelektualna firmy PPH AMG Sp. z o.o. Kopiowanie, drukowanie, powielanie bez pisemnej zgody właściciela jest zabronione.