Informacja o wyborze wykonawcy
W ramach przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 27.04.2017 r. na generalne wykonawstwo hali produkcyjno-magazynowej wraz z budynkiem socjalno-biurowym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w Lęborku zgodnie z zasadą konkurencyjności w celu wyłonienia wykonanie wymienionej inwestycji zrealizowanej w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Zgodnie z kryteriami i metodologią wyboru w dniu 23.05.2017 r. dokonano oceny otrzymanych ofert. Oferta złożona przez Pekabex Bet S.A. zgodnie z przyjętą w zapytaniu ofertowym metodologią została oceniona najwyżej - łącznie przyznana ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny: 97,50 pkt.Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu w zakresie dotyczące posiadanego doświadczenia i gotowości do realizacji przedsięwzięcia.
W związku z powyższym wyłoniony Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy.
Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu.
Lębork dn. 27.04.2017 r.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „AMG” sp. z o.o.
ul. Słupska 18; 84-300 Lębork
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1
na generalne wykonawstwo hali produkcyjno-magazynowej wraz z budynkiem
socjalno-biurowym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w Lęborku
PPH ,,AMG” Sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na :
CPV- 71315000-7 Roboty budowlane
CPV- 71315000-9 Usługi budowalne
Wykonanie wyżej wymienionej inwestycji zostanie zrealizowany w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach ,,Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa wolnostojącej hali produkcyjno-magazynowej wraz z budynkiem socjalno-biurowym w Lęborku na działce nr 282/11 na osiedlu „ Lębork-Wschód” w Lęborku.
Oferta obejmuje generalne wykonawstwoobiektu w formie „zaprojektuj i wybuduj” łącznie z pełnym zakresem formalno-prawnym od uzyskania pozwolenia na budowę oraz przygotowania pełnej dokumentacji potrzebnej do uzyskania tego pozwolenia (KIP /operat oddziaływania na środowisko/operat wodnoprawny) do ostatecznego oddania obiektu do użytku. W skład zapytania wchodzi pełne projektowanie (Projekt budowlany/ Projekt wykonawczy/Projekty wykonawcze branżowe/ dokumentacja powykonawcza). Wszystkie koszty bezpośrednie jak i pośrednie związane z realizacją budowy w zakresie oferty. Oferta uwzględnia konieczność wykonania przedmiotu zapytania ofertowego zgodnie z polskimi normami dla budownictwa, jaki i obowiązującymi przepisami prawa dla użytkowania obiektów przemysłowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Specyfika projektu wymaga zapewnienia odpowiedniej powierzchni produkcyjnej umożliwiającej organizację procesu wytwarzania wg opracowanej nowej technologii. W związku z tym, w ramach projektu powstanie zabudowa produkcyjna obejmująca:
1) halę produkcyjną o minimalnej powierzchni użytkowej 7172 m2 w pełni przygotowaną (instalacje elektryczne, sanitarne i technologiczne/fundamenty/obsługa teletechniczna) do bezpośredniego zainstalowania technologii przedstawionej na rysunku wg załącznika: „technologia-rysunek” i opisu wg załącznika ”technologia – opis” określających parametry planowanych suwnic, stanowisk roboczych, maszyn i urządzeń wraz z załącznikami odsyłającymi.
W zakresie załączników dopuszczalne są zmiany odnośnie przewidzianych parametrów fundamentów (doprecyzowanie wymiarów), ustawienia maszyn oraz uzupełnienia parametrów suwnic, maszyn i urządzeń (określenie typów/producentów) na poziomie projektowania. Suwnice, żurawie, maszyny i urządzenia technologiczne, rolotoki, zbiorniki na gazy, zbiorniki na sprężone powietrze i sprężarki znajdują się poza zakresem wyceny.
2) hala magazynowa z wydzieloną częścią dla obsługi pił o łącznej minimalnej powierzchni użytkowej 2150 m2 wraz z warsztatem mechaniczny i sprężarkownią (łącznie min. 165 m2) na załączonym rysunku znajdującym się pomiędzy halą pił a kolejną halą magazynową wg pkt. 3) poniżej. Dopuszcza się zmianę w usytuowania warsztatu i sprężarkowni, w celu zoptymalizowania kosztów i logistyki, jednak wymagane jest aby warsztat i sprężarkownia przylegały bezpośrednio do budynku.
3) hala magazynowa o minimalnej powierzchni użytkowej 430 m2 jako kontynuacja hali opisanej w punkcie 2) wg załącznika: „technologia-rysunek” i wg załącznika ”technologia – opis”.
4) wiata wyrobów gotowych przylegającą/licowaną do hali wg załącznika: „technologia-rysunek” i wg załącznika „technologia – opis”
Dodatkowo:
- Dla punktów 1-3: cała obudowa hal wykonana z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym, dach pokryty blachą trapezową z izolacją ( wełna mineralna lub PIR) i zabezpieczony membraną PCV grubości min. 1,5 mm.
- Dla punktów 1-4: wymagana nośność posadzki min 10 ton/ m2.
- Temperatury dla poszczególnych hal/pomieszczeń określone na rysunku wg załącznika: „technologia-rysunek”.
5) magazyn farb (min 50 m2) i pomieszczenia malarzy. Umiejscowienie tych pomieszczeń wg załącznika: „technologia-rysunek” uwzględniające funkcję biurowo-socjalną dla min. 2 pracowników (dwa oddzielne biura dla pracowników z funkcją pomocnicza dla nadzoru prac na hali) na zmianę i 12 osób pracujący na jednej zmianie w systemie dwuzmianowym wykonujących pracę brudną, uwzględniając szatnię przelotową z węzłem sanitarnym.
6) budynek socjalny dla min. 70 osób pracujący na jednej zmianie w systemie dwuzmianowym. Zapewnienie przestrzeni dla min. 140 osób na jednej ( dwie szatnie dla min 70 osób każda) zmianie oraz jadalni dla min. 35 osób.
Minimalna powierzchnia użytkowa dla części socjalnej łącznie dla pkt. 5 i pkt. 6 to 300 m2.
7) budynek biurowy poza obrysem hali dla min. 34 osób pracujących jednocześnie o powierzchni użytkowej dla pomieszczeń biurowych wraz komunikacją minimum 390 m2 (załącznik „biuro-parametry”). Poza wentylacją ogólną, sala konferencyjna na 14 osób, pomieszczenie serwera i wszystkie biura w tej części obiektu klimatyzowane.
Budynek biurowy musi być wyposażony w pomieszczenia socjalno-sanitarne, 2 sale konferencyjne dla min. 6 i 14 osób, archiwum, kasę i pomieszczenie serwera. Biura i sale konferencyjne bezpośrednie przylegające do hali produkcyjnej izolowane od hałasu materiałem typu „aku”, wygłuszone. W zakresie informatyki: w zakresie oferty sprzęt pasywny z szafą serwera (min. 1mx1m ) , kable w klasie 6 , Wi-Fi w sali konferencyjnej.
Dopuszczalny jest wspólny budynek biurowo-socjalny z uwzględnieniem wielkości powierzchni i ilości dedykowanych dla określonych powyżej funkcji tzn.: powierzchni użytkowej pomieszczeń biurowych i części socjalnej, tzn. część powierzchni biurowych może być rozdzielona częścią socjalną od pozostałych powierzchni biurowych, które będą uwzględnione jako część budynku biurowego.
8) zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem ogrodzenia całej działki, z czego część ogrodzenia frontowego i ogrodzenia w którym znajduje się szlaban wraz z ogrodzeniem bocznym w tym zakresie wykonana jest ogrodzeniem panelowym. Pozostała część ogrodzenia może być wykonana z siatki. Wjazd na teren działki oddziela brama przesuwna sterowana elektrycznie. Pomiędzy bramą wjazdową a szlabanem sterowanym elektrycznie regulującym wjazd na teren zakładu w okolicach którego umiejscowiona jest portiernia uzbrojona w media łącznie z teletechniką oraz wiata rowerowa znajdują się miejsca parkingowe. Przy portierni znajduje się bramka dla pracowników z systemowym dostępem (KD). W części przed halą i bezpośrednio przy hali (dopuszczalne ułożenie boczne) zaplanowano minimum 120 miejsc parkingowych z czego minimum 80 w części przed szlabanem. Kolejne min. 24 miejsca parkingowe w pobliżu pomieszczenia malarzy opisanego w pkt.5). Te jak i wszystkie pozostałe miejsca parkingowe wynikające z MPZT wykonane z kostki brukowej, podbudowa zgodnie z wymaganiami normy dla KR2. Proszę określić łączną ilość miejsc parkingowych dla samochodów osobowych jaką zakłada oferta.
Oferta uwzględnia wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie z wymaganiami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego osiedla „Lębork-Wschód” w Lęborku: załącznik: „plan zagospodarowania terenu 282 11” i interpretacji wydanej przez Burmistrza Miasta Lęborka w dniu 20.03.2017 r. – załączników „interpretacja MPZT 1z2” i „interpretacja MPZT2z2”. Przedstawiona koncepcja zagospodarowania terenu musi uwzględniać komunikację wewnętrzną z dostępem dla samochodów ciężarowych ładowności 24 tony do wszystkich bram zewnętrznych i do bramy między wiatą a częścią hali w której są kabiny malarskie określonych na rysunku wg załącznika „technologia-rysunek”.
Dodatkowo:
- Bezpośrednio przy wiacie należy założyć plac utwardzony na którym zostanie osadzona hala namiotowa Inwestora (wg załącznika: „technologia-rysunek”). Należy założyć przygotowanie fundamentu pod konstrukcję hali namiotowej. Wewnątrz namiotu umiejscowiony będzie podziemny zbiornik do prób szczelności min. 50 m3 z pompą dwustronnego działania, którego wykonanie i uzbrojenie jest w zakresie oferty.
- Poza fundamentem pod konstrukcje namiotu, założyć należy wykonanie fundamentów i przyłączy mediów dla zbiorników na gazy techniczne i sprężone powietrze wg odpowiednich załączników do zapytania, a także zabudowę filtrów kabiny śrutowniczej z dostępem zewnętrznym.
- Teren zewnętrzny monitorowany kamerami po elewacji budynku i kamerą skierowaną na szlaban opisany w pkt. 8) i obiekt wewnątrz monitorowany kamerami (załącznik „technologia-rysunek”). Ochrona obiektu także poprzez kontrolę dostępu (bariera biuro/część socjalna/hala) a także przez system SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu - okna/bramy/drzwi) i SSP (System Sygnalizacji Pożaru).
- Wszystkie tereny nieutwardzone wykończone trawnikiem.
- Wszystkie kanalizacje i instalacje zewnętrzne w zakresie oferty. W załącznikach: ”warunki przyłącza PSG” „warunki przyłącza MPWik” i „warunki przyłącza operator Energa” warunki przyłączy dla mediów uzyskane przez inwestora. Dodatkowym załącznikiem jest „wypis z rejestru gruntów” wraz z mapą ewidencyjną działki. Dla energii elektrycznej należy w ofercie ująć odpowiednią trafostację. Miejsce przyłącza teletechnicznego dla światłowodu nie zostało jeszcze określone, należy więc założyć kanał teletechniczny od granicy działki do budynku. Dodatkowo proszę założyć wyprowadzenie przewodu na dach hali i montaż anteny dla przesyłu internetowego (zakup anteny po stronie Inwestora).
Załączniki „badania geologiczne gruntu 1z2” i „badania geologiczne gruntu 2z2” zawierają badania geologiczne dla działki 282/11 na Osiedlu Wschód w Lęborku na której realizowana będzie inwestycja.
II. Niezbędna dokumentacja w postaci załączników stanowiąca integralną część prowadzonego postępowania ofertowego znajduje się w siedzibie w firmy do wglądu/pobrania lub będzie przesyłana każdorazowo mailem na prośbę potencjalnego Oferenta.
III. Terminy realizacji:
a) planowany termin podpisania umowy z Wykonawcą – maj 2017 r.
b) uzyskanie pozwolenia na budowę: do końca września 2017 r.
c) rozpoczęcie prac budowlanych: do końca listopada 2017 r.
d) ukończenie prac budowlanych: do końca września 2018 r.
e) oddanie budynku do użytku: do końca listopada 2018 r.
IV. Miejsce realizacji zamówienia:
Polska, woj. pomorskie, powiat lęborski, miasto Lębork, nr działki:282/11
V. Termin związania ofertą tj. ważność oferty: min 30 dni.
VI. Ogłoszenie znajduje się: na stronie internetowej www.amg.pl oraz w siedzibie firmy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający łącznie następujące warunki:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [Załącznik nr 3].
b) wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykonał (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 5 robót ogólnobudowlanych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie polegających na budowie hali produkcyjnej lub magazynowej (produkcyjno-magazynowej) wraz z budynkiem socjalnym lub biurowym, (socjalno-biurowym) o powierzchni zabudowy min 5 000 m2 każda. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych oświadczenia [Załącznik nr 2].
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [Załącznik nr 3].
d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawcy dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi:
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, i który jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i który jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [Załącznik nr 3]
2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie następujących dokumentów, który każdy z Oferentów ma obowiązek złożyć:
Lp. |
Wymagane dokumenty i dowody |
1. |
Wykaz wykonanych robót wg zakresu opisanego w pkt. VII. 1. b) [Załącznik nr 2] |
2. |
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, a Oferent dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym do wykonania przedmiotu zapytania ofertowego. [Załącznik nr 3] |
3. |
Aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
4. |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub oświadczenie własne, które zostanie uzupełnione zaświadczeniem, o którym mowa powyżej do dnia podpisania Umowy potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
5. |
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub oświadczenie własne , które zostanie uzupełnione zaświadczeniem , o którym mowa powyżej do dnia podpisania Umowy potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
3. W celu uniknięcia konfliktu interesów firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AMG Sp. z o.o. zobowiązuje się do wyboru dostawcy towarów/usług zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym z pominięciem podmiotów powiązanych z nią osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Do oferty należy załączyć oświadczenie potwierdzające powyższy fakt. [Załącznik nr 3]
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wypełniając załączoną tabelę, w której oferent określi zryczałtowaną kwotę netto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego, w rozbiciu na wyszczególnione pozycje (zał. nr 1 „tabela wyceny do zapytania AMG”), jako konieczną i integralną część dla tabeli proszę dołączyć opis wg punktów tabeli zawierający rozwiązań dla poszczególnych pozycji ponumerowany zgodnie z punktami tabeli. Tabela i opis wraz z załącznikami „technologia-opis” i „technologia – rysunek” będą załącznikami do umowy o wykonanie przedmiotu określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje zawarte w tabeli. Wszystkie pozycje z wyjątkiem ”formalnoprawne” muszą mieć przyporządkowaną cenę, chyba że zapis w tabeli dopuszcza opcję tak jak w punkcie 5.5.3. lub 5.6.2. Dopuszcza się sumowanie kwot z poszczególnych wierszy, jednak z uwzględnieniem założenia, że przedstawiona w tabeli oferta będzie stanowiła Załącznik do umowy z wybranym Wykonawcą, dlatego sposób jej sporządzenia powinien umożliwiać weryfikację i rozliczenie wykonania poszczególnych prac. Ewentualne uznane przez oferenta za konieczne dla pełnej realizacji przedmiotu zapytania pozycje dodatkowe należy umieszczać w wierszach poniżej w załączonej tabeli.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. W przypadku wyrażenia ceny w walucie EUR zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu poprzedzającym zakończenie wyboru.
5. Pełna oferta zawiera czytelne rysunki koncepcyjne: Planu Zagospodarowania Terenu, Rzut Hali, Rzut Części Biurowo-Socjalnych, Przekroje hali i wizualizację/widoki obiektu, jak również harmonogram prac projektowych i budowlanych z uwzględnieniem dat oczekiwanych przez Inwestora (będą one załącznikami do umowy o wykonanie przedmiotu określonego w zapytaniu ofertowym):
a) Uzyskanie pozwolenia na budowę: do 30.09.2017
b) Rozpoczęcie prac budowlanych: do 30.11.2017
c) Ukończenie prac budowlanych: do 30.09.2018
d) Oddanie budynku do użytku: do 30.11.2018
6. Poza wypełnieniem tabeli proszę określić szacunkową kwotę netto dla wykonania hali produkcyjnej do zainstalowania technologii (dwie nawy główne/centralne) wraz z przynależącymi instalacjami. W tej kwocie proszę uwzględnić również przyłącza/instalacje zewnętrzne wspólne dla całego obiektu w wymiarze 66% wartości przyłącza/instalacji.
IX. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty można składać: pocztą, kurierem albo osobiście (w godzinach pracy Sekretariatu: od poniedziałku do czwartku 7:00 – 15:30, w piątki 7:00-13:00) na adres:
PPH,,AMG” sp. z o.o.
ul. Słupska 18
84-300 Lębork
Za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie zeskanowanego, podpisanego oryginału na adres maciej.babij@amg.pl
2. Termin składania ofert: 14 dni od dnia ogłoszenia upływa dnia 12.05.2017 do godziny 10.00.Oferty, które wpłyną do zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
3. Ocena ofert zostanie dokonana przez komisję powołaną przez Zarząd Przedsiębiorstwa.
4. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym i jest dokumentowany protokołem wyboru. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Podpisanie umowy nastąpi bez zbędnej zwłoki, po wyborze Wykonawcy.
X. Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena – max 70 pkt.(70 pkt. w przypadku najniższej ceny, punktacja dla pozostałych ofert zostanie wyliczona proporcjonalnie wg stosunku najniższej ceny do oferowanej)
Lp=Cmin/Cr*70
Lp – ilość punktów przyznana ofercie, Cmin – cena minimalna z pośród ofert, Cr – cena oferty rozpatrywanej
2. Okres gwarancja na całość obiektu budowlanego (z wyłączeniem całości konstrukcji obiektu, które podlega ocenie w punkcie poniżej) łącznie z gwarancją usunięcia wad i usterek wystawioną przez bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe z wyłączeniem zamontowanych urządzeń na które gwarancja udzielona jest na okres udzielony przez producentów tych urządzeń na zasadach wskazanych w kartach gwarancyjnych. Zasady udzielenia gwarancji usunięcia wad i usterek wystawioną przez bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe: W terminie 14 dni od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Inwestora Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie gwarancji usunięcia wad i usterek wystawionej przez bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe na kwotę równą 2,5% wartości netto przedmiotu umowy - max 15 pkt. (15 pkt. za najdłuższy okres gwarancji na powyższych zasadach podany w miesiącach, punktacja dla pozostałych ofert zostanie wyliczona proporcjonalnie wg stosunku oferowanego okresu do najdłuższego okresu gwarancji, jednak nie krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego)
Lp=Gr/Gmax*15
Lp – ilość punktów przyznana ofercie, Gmax – najdłuższy okres gwarancji z pośród ofert, Gr – okres gwarancji oferty rozpatrywanej.
3. Okres gwarancji na konstrukcję całego obiektu – max 15 pkt. (15 pkt. za najdłuższy okres gwarancji podany w miesiącach, punktacja dla pozostałych ofert zostanie wyliczona proporcjonalnie wg stosunku oferowanego okresu do najdłuższego okresu gwarancji, jednak nie krótsza niż 60 miesięcy oddnia odbioru końcowego)
Lp=Gr/Gmax*15
Lp – ilość punktów przyznana ofercie, Gmax – najdłuższy okres gwarancji z pośród ofert, Gr – okres gwarancji oferty rozpatrywanej
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ilości punktów za poszczególne kryteria zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty. Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania stawiane w zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą liczbę punktów.
XI. Ważniejsze punkty z umowy z Wykonawcą:
- Przedmiotem umowy jest kompletna realizacja wraz z uzyskaniem pozwoleń formalnoprawnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” obiektu zgodnie z zakresem rzeczowym i technicznym określonym załącznikami będącym integralnymi częściami umowy uwzględniająca wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie dotyczące wykonania przedmiotu umowy. Za wykonanie przedmiotu umowy Strony określają kwotę ryczałtową netto wyrażoną w PLN.
- Zakończenie wszystkich robót i przekazanie dokumentacji powykonawczej nastąpi do 30.09.2018, natomiast płatność końcowa (min. 10% kwoty ryczałtowej netto) nastąpi po uzyskaniu przez Inwestora zezwolenia na użytkowanie obiektu. W przypadku opóźnienia wykonania robót ustalone będą kary umowne.
3. Ewentualne prace dodatkowe lub zamienne zlecone przez Inwestora, zostaną wycenione przez Wykonawcę na zasadach analogicznych do wyceny przedmiotu umowy na etapie oferty. Po zaakceptowaniu wyceny przez Inwestora, Strony podpiszą aneks do umowy, na podstawie którego Wykonawca przystąpi do wykonania określonych w nim robót bez zbędnej zwłoki. W przypadku kiedy kwota robót zamiennych lub dodatkowych nie przekroczy łącznie 0,2% ryczałtowej kwoty netto za wykonanie przedmiotu umowy, Wykonawca poniesie koszt tych robót we własnym zakresie.
4. Na czas trwania wykonywania przedmiotu Umowy, min. 14 dni przed wymagalnością pierwszej faktury VAT, Wykonawca przekaże Inwestorowi oryginał nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze wezwanie gwarancji należytego wykonania robót wystawionej przez bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe na kwotę 5% wartości przedmiotu umowy netto.
5. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za prowadzenie robót i jakość ich wykonywania przez swoich Podwykonawców.
6. W terminie 14 dni od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Inwestora Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie gwarancji usunięcia wad i usterek wystawionej przez bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe na kwotę równą 2,5% wartości netto przedmiotu umowy. Gwarancja ta pozostanie ważna przez minimum 36 miesięcy od dnia jej wystawienia.
7. Wykonawca przedstawi Inwestorowi ważną na cały okres realizacji przedmiotu umowy kopię Polisy Ubezpieczeniowej OC dla realizacji przedmiotu umowy na min 10 mln PLN. Ubezpieczenie przedmiotu umowy od wszelkich ryzyk budowlanych po stronie Zamawiającego – tylko polisa Zmawiającego.
8. Podstawą do rozliczenia przedmiotu umowy będzie tabela Inwestora [Załącznik nr 1] w oparciu o którą Wykonawca przygotował ofertę na wykonanie przedmiotu umowy. Tabela ta co do struktury płatności i sposobu wystawienia faktur VAT może być modyfikowana zgodnie z koniecznością dostosowania dokumentacji do rozliczeń Inwestora związanych z dotacjami UE.
9. Zapisy w umowie z wyłonionym Wykonawcą zagwarantuję Zamawiającemu gwarancję na konstrukcję całego obiektu – minimalna 60 m-cy.
10. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować Przedmiot Umowy najpóźniej do 30.11.2018 r.
11. Wykonawca jest świadomy, że wynagrodzenie z tytułu zawartej umowy jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 i poinformuje o tym fakcie wszystkich podwykonawców zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy.
12. Płatności za realizację wykonania przedmiotu zapytania ofertowego będą następowały w oparciu o miesięczne protokoły wykonanych robót zgodnie z opisem wg tabeli ( zał. Nr 1 do zapytania ofertowego) zatwierdzone przez Inwestora, na podstawie których Wykonawca wystawi fakturę VAT z min. 30 dniowy terminem płatności.
XII. Pozostałe informacje:
a) Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania: Maciej Babij maciej.babij@amg.pl; tel. 601 332 273.
b) Wprzypadku gdy oferta, będzie zawierała błędy formalne Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Oferenta do jednorazowego ich uzupełnienia w maksymalnym terminie 3 dni.
c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe podlegają odrzuceniu.
d) Jeden Oferent może złożyć jedną ofertę. Jeśli wpłynie więcej niż jedna ważna oferta Zamawiający uznaje za wiążącą ostatnią złożoną ofertą przez tego samego Oferenta.
e) Zamawiający zastrzega, że zapytanie ofertowe nie musi się zakończyć wyborem wykonawcy usługi i może zostać unieważnione w przypadku:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub skorzysta z możliwości negocjacji cenowych prowadzonych ze wszystkimi Oferentami,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą mającą lub mogącą mieć istotny wpływ na wynik postępowania o udzielenie Zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
f) Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
g) O wyborze najkorzystniejszej oferty, każdy Oferent zostanie poinformowany drogą elektroniczną. Ponadto wyniki postępowania zostaną niezwłocznie upublicznione na stronie internetowej www.amg.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
h) W przypadku odmowy podpisania przez Wykonawcę umowy z powodu zapisów ujętych w punkcie XI. podpunkt 1-11 Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
i) Wszelkie informacje przekazywane są pomiędzy Zamawiającym i Oferentami pisemnie. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania dokumentów i informacji w formie elektronicznej na adres: maciej.babij@amg.pl
j) Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem dotyczącym treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż 3 dni przed końcowym terminem złożenia ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytanie bez zbędnej zwłoki.
XIII. Załączniki do oferty:
1. tabela wyceny do zapytania AMG – [Załącznik nr 1] wraz z opracowanym przez oferenta opisem wg punktów tabeli zawierającym rozwiązania dla poszczególnych pozycji ponumerowane zgodnie z punktami tabeli i czytelnymi rysunkami koncepcyjnymi: Planu Zagospodarowania Terenu, Rzut Hali, Rzut Części Biurowo-Socjalnych, Przekroje hali i wizualizację/widoki obiektu – do opracowania przez Oferenta, jak również harmonogram prac projektowych i budowlanych z uwzględnieniem dat oczekiwanych przez Inwestora – do opracowania przez oferenta. Poza wypełnieniem tabeli proszę określić szacunkową kwotę netto dla wykonania hali produkcyjnej do zainstalowania technologii (dwie nawy główne/centralne) wraz z przynależącymi instalacjami. W tej kwocie proszę uwzględnić również przyłącza/instalacje zewnętrzne wspólne dla całego obiektu w wymiarze 66% wartości przyłącza/instalacji.
2. Określenie warunków gwarancji dla przedmiotu zapytania ofertowego w odniesieniu do punktów X. 2. i 3. z zapytania ofertowego. – [Załącznik nr 5]
3. Oświadczenie oferenta – wykonanie robót budowlanych z wykazem – [Załącznik nr 2]
4. Oświadczenie oferenta - posiadania uprawnień; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – [Załącznik nr 3]
5. Oświadczenie oferenta – brak powiązań osobowych lub kapitałowych – [Załącznik nr 4]
6. Aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub oświadczenie własne, które zostanie uzupełnione zaświadczeniem , o którym mowa powyżej do dnia podpisania Umowy potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub oświadczenie własne, które zostanie uzupełnione zaświadczeniem , o którym mowa powyżej do dnia podpisania Umowy potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Lębork, 04.05.2017 r.
Sprostowanie do ogłoszonego zapytania ofertowego z dn. 27.04.2017 r.
na generalne wykonawstwo hali produkcyjno-magazynowej wraz z budynkiem socjalno-biurowym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w Lęborku
w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach ,,Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”.
- W ogłoszonym zapytaniu ofertowym w treści:
Punkt I Przedmiot zamówienia: „Załączniki „badania geologiczne gruntu 1z2” i „badania geologiczne gruntu 2z2” zawierają badania geologiczne dla działki 282/11 na Osiedlu Wschód w Lęborku na której realizowana będzie inwestycja.”
W celu doprecyzowania pod względem geologicznym przedmiotu zamówienia załączamy nowy dokument „suplement do badania geologicznego gruntu dla 1z2 i 2z2”.
W związku z powyższym zapis ten w Punkcie I Przedmiot zamówienia otrzymuje brzemiennie: „Załączniki „badania geologiczne gruntu 1z2 i „badania geologiczne gruntu 2z2” oraz „suplement do badania geologicznego gruntu dla 1z2 i 2z2”, które zawierają badania geologiczne dla działki 282/11 na Osiedlu Wschód w Lęborku na której realizowana będzie inwestycja.”
- W ogłoszonym zapytaniu ofertowym w treści:
Punkt VIII. Opis sposobu przygotowania oferty pkt 5 podpunkt d) brzmi obecnie „oddanie budynku do użytku: do 30.11.2018”.
Zamawiający dodaje zapis w celu doprecyzowania tej treść, w związku z powyższym brzmi on następująco: „oddanie budynku do użytku: do 30.11.2018 (łącznie z uzyskaniem Pozwolenia na Użytkowanie)”.
Pozostałe punkty zapytania ofertowego z dn. 27.04.2017 r. na generalne wykonawstwo hali produkcyjno-magazynowej wraz z budynkiem socjalno-biurowym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w Lęborku pozostają bez zmian.
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1 z 27
załączniki od 2 do 5 dla zapytania ofertowego nr 1 z dnia 27
* Własność intelektualna firmy PPH AMG Sp. z o.o. Kopiowanie, drukowanie, powielanie bez pisemnej zgody właściciela jest zabronione.