fundusze_europejskie

Informacja o wyborze wykonawcy

W ramach przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 28.04.2017 r. na zakup, dostawę i montaż Hydraulicznej prasy krawędziowej CNC zgodnie z zasadą konkurencyjności w celu wyłonienia wykonanie wymienionej inwestycji zrealizowanej w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Zgodnie z kryteriami i metodologią wyboru w dniu 14.06.2017 r. dokonano oceny otrzymanych ofert.                Oferta złożona przez firmę METAL-TRADE.PL WOJCIECH ADAMOWICZ z Jankowa Gdańskiego zgodnie z przyjętą w zapytaniu ofertowym metodologią została oceniona najwyżej - łącznie przyznana ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny: 89,00.Oferent spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu w zakresie dotyczące posiadanego doświadczenia i gotowości do realizacji przedsięwzięcia.

W związku z powyższym wyłoniony Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy.

 

Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu.  

Lębork dn. 28.04.2017r.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „AMG” sp. z o.o.

ul. Słupska 18; 84-300 LĘBORK

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4

PPH ,,AMG” sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na dostawę i montaż:

,,Hydraulicznej prasy krawędziowej CNC”

Zakup wyżej wymienionej maszyny zostanie zrealizowany w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych”. Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu w ramach ,,Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”

1.      Zamawiający

PPH ,,AMG” sp. z o.o.

ul. Słupska 18; 84-300 LĘBORK

KRS; 0000050700

NIP; 841-15-00-291

REGON; 770520803

2.      Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

42636100-4 PRASY HYDRAULICZNE

3.      Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Regulaminie konkursu Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach Poddziałania 3.2.2 , do postepowania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 .

4.      Data ogłoszenia zapytania ofertowego

28.04.2017 r.

5.      Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż Hydraulicznej prasy krawędziowej CNC spełniająca następujące kryteria:

- możliwość gięcia elementów o wymiarach 2.500 x 7.000 mm (szerokość x długość) wzdłuż całej ich długości,

- możliwość gięcia elementów o wymiarach 380 mm 7.150 mm (szerokość x długość) wzdłuż całej ich długości,

- zasięg zderzaków nie mniejszy niż 1250 mm,

- siła nacisku nie mniejsza niż 440 T, umożliwiająca gięcie blach stalowych w zakresie grubości od 1 do 6 mm na długości 7.000 mm w gatunkach S235 oraz S355 od 1 do 5 mm, Strenx700 od 1 do 4 mm, Hardox450 od 1 do 3,2 mm,

- skok suwaka nie mniejszy niż 300 mm z uwagi na konstrukcję elementów giętych i umożliwiający uproszczony sposób wyjęcia elementów giętych z prasy,

- ilość palców zderzakowych – 6 szt. ustawiane niezależnie (wznios nie mniejszy niż 250 mm),

- automatyczna kompensacja strzałki ugięcia,

- sterowanie CNC – umożliwiające intuicyjne programowanie gięcia,

- konsole wsporcze przednie w ilości min.2 szt. z możliwością dowolnego ustawienia oraz zastosowanie dodatkowych 2 szt. konsol nadążnych,

- maksymalne wartości pozycjonowania:

·         w osi Y +/- 0,01mm

·         w osi X +/-0,05mm

·         w osi R +/-0,1mm

- mocowanie narzędzi – minimum mechaniczne ,

- wyposażenie maszyny w narzędzia - matryca 4 rowkowa na długości minimum 7150 mm, matryca wałeczkowa V60 na długości minimum 7150 mm oraz stemple dzielone z promieniem R-4 i R-15 również o długości minimalnej 7150 mm,

- Oferent zobowiązany jest również do podania dodatkowych informacji przyłączeniowych, montażowych i środowiskowych między innymi takich jak:

a.       Zapotrzebowanie na energię elektryczną (wartość zabezpieczenia w Amperach)

b.      Napięcie zasilania ( obowiązujące w Polsce w Voltach)

c.       Stopień ochrony - wg IP

d.      Zużycie energii elektrycznej przy maksymalnym obciążeniu w kW / 1h

e.       Poziom hałasu wytwarzany w trakcie pracy urządzenia wyrażony dB(A)

- instrukcja obsługi + DTR w języku polskim,

- dokumentacja fundamentu pod maszynę

- dostawa maszyny wraz z deklaracją zgodności CE + dyrektywa maszynowa,

- system bezpieczeństwa spełniający wymagania CE,

- gwarancja minimum 24 miesiące liczona od daty podpisania protokołu odbioru,

- w przypadku awarii urządzenia znajdującego się na gwarancji czynności serwisowe zostaną podjęte w przeciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii.

- Oferta powinna zawierać czas reakcji serwisowej. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji serwisowej to 48 h.

- Planowany termin montażu – II - IV kw. 2018 r . o terminie dostawy urządzenia Wykonawca zostanie poinformowany przesłanym przez zamawiającego harmonogramem dostaw z 30-dniowym wyprzedzeniem.

Warunki płatności:

·         Po podpisaniu umowy – 10% wartości zamówienia płatne przelewem w terminie min. 30 dni licząc od daty podpisania umowy.

·         Po dokonanym odbiorze maszyny u producenta wraz z przedstawieniem dokumentów wysyłkowych – 30% wartości zamówienia płatne przelewem w terminie do 7 dni licząc od daty przekazania dokumentów potwierdzających dokonanie wysyłki do zamawiającego.

·         Po dostarczeniu maszyny do zakładu zamawiającego – 30% wartości zamówienia płatne przelewem w terminie do 7 dni licząc od daty dokonanej dostawy kompletnej maszyny do zakładu zamawiającego.

·         Po podpisaniu protokołu zdawczo- odbiorczego dokumentującego przekazanie urządzenia zgodnie ze złożonym zamówieniem i podpisaną umową – 30% wartości zamówienia płatne przelewem w terminie min. 21 dni licząc od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.

6.      Opis sposobu przygotowania oferty

a)      Oferta powinna zostać przedstawiona zgodnie z wymogami określonymi w p.5,

b)      Ofertę należy sporządzić na piśmie w języku polskim,

c)      Cena oferowana netto i brutto przedstawiona przez Oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną niezmienną do końca jego realizacji,

d)      Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto wyrażoną w PLN lub w EUR. Dopuszcza się stosowanie w ofertach tylko tych dwóch wymienionych walut. W przypadku ceny wyrażonej w innej walucie niż PLN zastosowany będzie kurs przeliczenia po średnim kursie NBP z dnia poprzedzającego wybór,

e)      Oferta oraz składane łącznie z nią oświadczenie Oferenta wg Załącznika nr 1, potwierdzające:
- posiadanie przez Oferenta wiedzy i doświadczenia w zakresie produkcji, dostawy, montażu i szkolenia wdrożeniowego z zakresu turbinowych urządzeń służących do śrutowania konstrukcji stalowych o gabarytach zbliżonych do przedmiotu zamówienia, udokumentowane min. 3 listami referencyjnymi z umów zrealizowanych nie później niż w ciągu ostatnich 5 lat;
- oświadczenia opisujące sytuację ekonomiczną i finansową oferenta: oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS oraz niezaleganiu z odprowadzaniem podatków,
muszą być podpisane przez osobę/by uprawnioną do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwiać identyfikację tożsamości osoby/osób składającej/cych tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis z podaniem imienia i nazwiska.

f)       Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent

g)      Oferta musi zawierać następujące elementy:

·         Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, NIP, KRS, REGON)

·         Datę przygotowania i termin ważności oferty. Oferta musi być ważna min. 30 dni licząc od ostatniego dnia naboru ofert.

·         Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach oferty.

·         Odniesienie do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty.

·         Cenę całkowitą netto i brutto.

·         Warunki i termin płatności.

·         Datę/okres realizacji przedmiotu oferty.

7. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz informacja na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

7A. Kryteria dostępu ( bez spełnienia których oferta nie będzie oceniana)

Przygotowane oferty zgodnie z pkt. 5 i 6 niniejszego zapytania ofertowego.

7B. Kryteria wyboru oferenta

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1.      Cena (70 pkt/%) - najniższa cena

2.      Gwarancja (10 pkt/%) - najdłuższy okres gwarancji, jednak nie mniej niż 24 miesiące

3.      Czas reakcji serwisu (10 pkt/%) - najkrótszy czas reakcji serwisowej,  jednak nie dłuższy niż 48h

4.      Termin wykonania (10 pkt/%) - najszybszy termin wykonania, jednak nie później niż do końca 2018 r.

7B-1 Cena oferty 70% - (70 pkt. za najniższą cenę, punktacja dla pozostałych ofert zostanie wyliczona proporcjonalnie wg stosunku najniższej ceny do oferowanej)

Lc=Cmin/Cr*70

Lc-ilość punktów przyznana ofercie, Cmin-cena minimalna spośród ofert, Cr- cena oferty rozpatrywanej

L7B-2 Okres gwarancji 10% - (10 pkt. za najdłuższy okres gwarancji w cenie urządzenia podany w miesiącach, jednak nie krótszy niż 24 m-ce, pozostałe oferty proporcjonalnie do najdłuższego okresu gwarancji)

Lg=Tr/Tmax*10

Lg-ilość punktów przyznana ofercie, Tmax-najdłuższy okres gwarancji, Tr-okres gwarancji oferty rozpatrywanej

7B-3 Czas reakcji serwisowej 10% - (10 pkt. za najszybszy czas reakcji serwisowej podany w godzinach, jednak nie dłuższy niż 48 h, punktacja dla pozostałych ofert zostanie wyliczona proporcjonalnie do najkrótszego czasu reakcji serwisowej)

Ls=Smin/Sr*10

Ls-ilość punktów przyznana ofercie, Smin-najkrótszy czas reakcji serwisowej, Sr-czas reakcji serwisowej rozpatrywanej oferty

7B-4 Termin wykonania 10% - (10 pkt. za najkrótszy czas wykonania przedmiotu zamówienia podany w miesiącach, punktacja dla pozostałych ofert zostanie wyliczona proporcjonalnie wg stosunku najkrótszego terminu do oferowanego)

Lw=Tmin/Tr*10

Lw-ilość punktów przyznana ofercie, Tmin-najkrótszy czas wykonania przedmiotu zamówienia, Tr-czas wykonania rozpatrywanej oferty

Ocena oferty = LC + LG + LS + LW

Maksymalna do uzyskania w postępowaniu liczba punktów wynosi 100. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która sumarycznie uzyskała największą liczbę punktów w ramach powyższych kryteriów. Wyniki zostaną matematycznie zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Punktacja dodatkowa:

W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów, zamawiający wybierze ofertę która posiada korzystniejsze oddziaływania na środowisko i klimat, tj.:

- energooszczędność: najmniejsze zużycie energii elektrycznej wynikające ze zużycia energii elektrycznej niezbędnej do pracy urządzenia. Oferent może uzyskać 3 pkt dodatkowe za najmniejsze zużycie energii elektrycznej w stosunku do pozostałych ofert.

- poziom hałasu: poziom hałasu wytwarzany w trakcie pracy urządzenia. Oferent może uzyskać 2 pkt dodatkowe za najniższy poziom hałasu w stosunku do pozostałych złożonych ofert.

Łącznie Oferenci z tytułu punktów dodatkowych mogą uzyskać maksymalnie 5 punktów dodatkowych. Zostaną one dodane do otrzymanych punktów z tytułu oceny merytorycznej ofert. Oddziaływanie na środowisko i klimat oceniane będzie na podstawie informacji podanych w Ofercie i tylko dla tych Oferentów, którzy otrzymali taką samą liczbę punktów.

8. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty można składać:

1.       Pocztą, kurierem albo osobiście na koszt oferenta w sekretariacie przedsiębiorstwa pod adres:
PPH,,AMG” sp. z o.o.
ul. Słupska 18; 84-300 Lębork
w godzinach pracy (pn.-czw. 7.00 -15.30 , pt. 7.00 – 13.00)

2.      Za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie zeskanowanego, podpisanego oryginału na adres: klimecki@amg.pl,

3.      Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.05.2017 r. do godz. 9.00.

4.      Oferty, które wpłyną do zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

5.      Ocena ofert zostanie dokonana przez komisję powołaną przez Zarząd Przedsiębiorstwa bez zbędnej zwłoki po zakończeniu terminu składania ofert.

6.      Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria wskazane w pkt. 7 i jest dokumentowany protokołem wyboru. Wszyscy oferenci biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani mailowo, oraz zostanie upubliczniona informacja o wyborze w siedzibie Zamawiającego. Wybierana jest oferta, która uzyska największą ilość punktów, lub w przypadku otrzymania przez min. dwie lub więcej ofert takiej samej liczby punktów, oferta korzystniejsza w zakresie oddziaływania na środowisko i klimat.

7.      Podpisanie umowy ze Sprzedającym nastąpi bez zbędnej zwłoki od daty upublicznienia wyboru oferty. W przypadku odstąpienia przez wybranego Wykonawcę od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo wybrać oferenta następnego z listy, który otrzymał największą liczbę punktów.

8.      Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę bez podania przyczyny. Oferent może złożyć jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Oferenta więcej niż jedną oferty, za wiążącą przyjmuje się ofertę złożoną jako ostatnią.

9.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

10.  Zamawiający dopuszcza wezwanie Oferentów do uzupełnienia oferty w przypadku pomyłek pisarskich, nie podania bądź podania w sposób niejasny, mało precyzyjny lub niezrozumiały dla zamawiającego wymaganych parametrów objętych w p. 5 i 6 .

11.  Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem dotyczącym treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż 3 dni przed końcowym terminem złożenia ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytanie bez zbędnej zwłoki.

9. Wybór oferty

Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadkach gdy;

- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,

- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą mającą lub mogącą mieć istotny wpływ na wynik postępowania o udzielenie Zamówienia,

- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10. Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na;

1.      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2.      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych

3.      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

4.      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

                11. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającegoze Sprzedającym

W prowadzonym postępowaniu wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Sprzedający przekazuje pocztą elektroniczną.

Do udzielania odpowiedzi w zakresie trwającego postępowania upoważniony jest Doradca Zarządu Jan Klimecki e -mail klimecki@amg.pl, tel. tel. +48 601667011

 

Zalacznik nr 1

Lębork, 19.05.2017 r.

 

Sprostowanie do ogłoszonego zapytania ofertowego nr 4 z dn. 28.04.2017 r.

na dostawę i montaż hydraulicznej prasy krawędziowej CNC

w ramach projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii produkcji kontenerów specjalistycznych” w ramach ,,Poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020”.

 

W ogłoszonym zapytaniu ofertowym w treści punktu:

5.  Przedmiot zamówienia

Obecny zapis:

- możliwość gięcia elementów o wymiarach 380 mm 7.150 mm (szerokość x długość) wzdłuż całej ich długości,

- dostawa maszyny wraz z deklaracją zgodności CE + dyrektywa maszynowa.

Otrzymuje brzmienie:

- możliwość gięcia elementów o wymiarach 380 mm x 7.150 mm (szerokość x długość) wzdłuż całej ich długości,

- dostawa maszyny wraz z deklaracją zgodności CE, wykonanie zgodne z dyrektywą maszynową 2006/42/WE

6.      Opis sposobu przygotowania oferty

Obecny zapis:

Oferta oraz składane łącznie z nią oświadczenie Oferenta wg Załącznika nr 1, potwierdzające:

- posiadanie przez Oferenta wiedzy i doświadczenia w zakresie produkcji, dostawy, montażu i szkolenia wdrożeniowego z zakresu turbinowych urządzeń służących do śrutowania konstrukcji stalowych o gabarytach zbliżonych do przedmiotu zamówienia, udokumentowane min. 3 listami referencyjnymi z umów zrealizowanych nie później niż w ciągu ostatnich 5 lat;

Po sprostowaniu punkt ten otrzymuje brzmienie:

Oferta oraz składane łącznie z nią oświadczenie Oferenta wg  Załącznika nr 1, potwierdzające:

- posiadanie przez Oferenta wiedzy i doświadczenia w zakresie  dostawy, montażu i uruchomienia hydraulicznych pras krawędziowych  udokumentowane min. 3  listami referencyjnymi z umów zrealizowanych nie później niż w ciągu ostatnich 5 lat;

 

 

7. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz informacja na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.

Obecny zapis:

7.A. Kryteria dostępu(bez spełnienia których oferta nie będzie oceniana).

Przygotowane oferty zgodnie z pkt. 5 i 6 niniejszego zapytania ofertowego.

Po sprostowaniu punkt ten otrzymuje brzmienie:

Kryteria dostępu(bez spełnienia których oferta nie będzie rozpatrywana i zostanie formalnie odrzucona), weryfikowane na podstawie załącznika nr 1 oraz listów referencyjnych:

  1. posiadanie przez Oferenta wiedzy i doświadczenia w zakresie  dostawy, montażu i uruchomienia hydraulicznych pras krawędziowych  udokumentowane min. 3  listami referencyjnymi z umów zrealizowanych nie później niż w ciągu ostatnich 5 lat;
  2. oświadczenia opisujące sytuację ekonomiczną i finansową oferenta: oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS oraz niezaleganiu z odprowadzaniem podatków.

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin naboru ofert do 31.05.2017 r. do godziny 9:00.

Pozostałe punkty zapytania ofertowego nr 4 z dn. 28.04.2017 r. pozostają bez zmian.



* Własność intelektualna firmy PPH AMG Sp. z o.o. Kopiowanie, drukowanie, powielanie bez pisemnej zgody właściciela jest zabronione.